Uwaga rodzice!
W związku z podpisaniem umowy na dofinansowanie projektu „Dobry start przedszkolaków gminy Zawadzkie” informujemy, że przygotowujemy się do przeprowadzenia rekrutacji uczestników projektu. Jednym z dokumentów niezbędnych do złożenia jest zaświadczenie o numerze PESEL dziecka, które będzie brało udział w projekcie. Zaświadczenie można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Zawadzkiem, ul. Dębowa 13, pokój 207, w godzinach pracy Urzędu. Przedmiotowe zaświadczenie jest zwolnione z opłat, gdyż jest niezbędne do celów szkolnictwa i oświaty. W celu sprawnego uzyskania dokumentu przygotowaliśmy dla Państwa stosowny wniosek, który należy wypełnić i złożyć w Urzędzie.
Druk wniosku do pobrania:
Wniosek o wydanie zaświadczenia o numerzez PESEL
Przedłożenie zaświadczenia przez naszych przedszkolaków nie jest obowiązkowe, ale jego brak uniemożliwia dzieciom udział w zajęciach dodatkowych, wycieczkach i działaniach podczas realizacji projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego na lata 2021-2027.
Podczas ogłoszonej rekrutacji uczestników projektu „Dobry start przedszkolaków gminy Zawadzkie”, rodzice będą składać przygotowane Deklaracje uczestnictwa w projekcie wraz z zaświadczeniem o numerze PESEL.
Informujemy, że takie zaświadczenie można uzyskać drogą online poprzez ePUAP nie mniej jednak zaświadczenie po wydrukowaniu, nie będzie dokumentem urzędowym. Zaświadczenie jest dokumentem urzędowym tylko w postaci elektronicznej, ponieważ jest opatrzone zaawansowaną pieczęcią ministra właściwego do spraw informatyzacji. Wydruk odwzorowuje tylko wygląd dokumentu. Nie widać na nim pieczęci elektronicznej, która jest umieszczona w pliku. Odbiorca takiego dokumentu nie może sprawdzić, czy dokument jest oryginalny.
Dziękujemy :)